Ko gre za izbiro živil, se vsi zavedamo pomena kakovosti in varnosti. Neustrezno hranjena in pripravljena hrana lahko privede do resnih zapletov in zdravstvenih težav, zato je nujno, da ji namenjamo največjo pozornost. Vendar pa je enako pomembna tudi embalaža, ki prihaja v stik z našo hrano.
Ampak o tem več v nadaljevanju. Začnimo s prav tako zelo pomembno temo: personalizacijo embalaže.
Embalaža ne opravlja samo zaščitne funkcije, temveč služi tudi kot učinkovito sredstvo komunikacije s potrošniki. Lahko deluje kot potujoča reklama, spet drugič pa poskrbi za lažji priklic vaše blagovne znamke.
Resnična škoda in neizpolnjen potencial je, če ne izkoristite te priložnosti.
Pri Jamniku d.o.o. se zavedamo, da vas pri personalizaciji embalaže pogosto ovirajo potrebe po manjših količinah. Te so na trgu enostavno dobavljive le brez potiska oziroma z nevtralnim potiskom. Vendar ne pri nas!
Izdelujemo personalizirano embalažo tudi pri manjših količinah:
Pri nas lahko naročite že manjšo serijo 1.000 kosov. Pri večjem številu kosov pa lahko dosežete dodatne prednosti ekonomije obsega.
Vas še nismo prepričali? Preverite, kako izgleda embalaža z in brez personaliziranega potiska!
Zdaj pa še kratek kontrolni seznam, ki ga uporabite naslednjič, ko boste naročali embalažo za vaše prehranske izdelke:
✅ Izdelana mora biti iz kartona iz primarnih vlaken. Trenutni trajnostni trendi morda narekujejo uporabo recikliranega kartona, vendar pa v postopku reciklaže ni zagotovljena sledljivost materialov, ki je pri embalaži za hrano še kako pomembna.
✅ Za embalažo za prehranske izdelke za s sabo moramo uporabiti posebne tiskarske barve in lake, ki so primerni za stik z živili. Narejeni so iz varnih snovi, ki niso škodljive za zdravje.
✅ Mi našim strankam vedno svetujemo, da se notranja stran kartona lakira še z bariernim lakom. Ta preprečuje prehajanje maščobe s hrane na karton, zato je takšna zaščita pri embalaži za mastno hrano nujna.
✅ Omejitve pa se ne nanašajo na izbiro motivike. Zato se ne omejujte v komunikaciji vaše blagovne znamke.
Preverite, kako nam je vse to uspelo pri ponudniku najboljših burgerjev iz konjskega mesa, Hot Horsu!
Je vaša ideja za novo embalažo “ready TO GO”?