Velik del naših škatel je narejen in skonstruiran posebej po željah in zahtevah naših naročnikov. Proces konstruiranja se začne, ko nam stranka opiše vse zahteve in dostavi artikel, ki bo pakiran v željeni embalaži. Tudi v primeru podjetja Xvida je bilo podobno. Imeli pa so še posebno zahtevo. Niso želeli vidnih robov kaširane embalaže, kjer bi bil viden valoviti material. Za nas je bil to kar izziv, saj tako imenovana »rigit« ali »oblečena« embalaža ni naš vsakodnevni produkt. Z znanjem in dvomesečnim testiranjem vzorcev smo prišli do željenega videza in uporabnosti, s čimer je bil kupec izredno zadovoljen. Potiskana embalaža je bila vizualno dovršen izdelek.
Razvoj smo nadgradili z dodatnimi detajli in uporabili embalažo za naša novoletna darila, ki so bila vrhunsko sprejeta.
Xvida:
"Delo z Jamnikom mi je bilo v veselje že od samega začetka. Dobesedno. Pred 6 leti sem ustanovil startup podjetje in po naključju sem spoznal odličen tim ljudi, ki delajo pri Jamniku. Imel sem resnično ogromen izziv, ker takrat nisem imel pojma, kako izdelati lepo prodajno škatlo. Rizik je bil neskončen, kajti šlo je za prvi produkt našega malega podjetja, ki smo ga želeli lansirati na globalnem trgu. Šlo je na vse ali nič in Jamnik je rešil situacijo. Njihov profesionalni tim je razumel tehnične izzive, časovne in finančne omejitve. Velikodušno so nam pomagali, nas naučili razumeti vse korake potrebne za izdelavo lepe embalaže, ki ujame pozornost na prenatrpanih prodajnih policah. Svoj posel delajo s srcem in obvladajo strukturni dizajn, ki je ključnega pomena, da je embalaža enostavna za sestaviti in da izgleda dobro tudi po daljšem času ali po prevozu. Nimam nobenega dvoma da je Jamnik najboljša izbira, če iščete ponudnika, ki zna narediti kvalitetno embalažo za ugodno ceno."